
>
378
Штефан, Л.Структура інноваційної культури інженера-педагога [Текст] / Л. Штефан //
Штефан, Л.
Новий колегіум : наук. інформ. журн. - 2011. - № 2. - С. 75-80. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISSN 1562-529X.
(Шифр в БД Н950728/2011/2)
Ключові слова: акмеологія -- інноваційна активність -- інноваційна діяльність -- інноваційна компетентність -- інноваційна культура -- інженер-педагог -- професіограма -- структура -- акмеология -- инновационная активность -- инновационная деятельность -- инновационная компетентность -- инновационная культура -- инженер-педагог -- профессиограмма --
Анотація:
Розглянуто структурні особливості інноваційної культури інженера-педагога. Визначено, що до її складу входять інноваційна компетентність та інноваційна активність. До складу інноваційної компетентності було введено аксіологічно-мотиваційну, валеологічну, творчу та організаційно-упроваджувальну компетенції. Інноваційна активність виступає характеристикою інтенсивності застосування інноваційної компетентності.
Рассмотрены структурные особенности инновационной культуры инженера-педагога. Определено, что в ее состав входят инновационная компетентность и инновационная активность. В состав инновационной компетентности было введено аксиологическо-мотивационную, валеологическую, творческую и организационно-внедренческую компетенции. Инновационная активность выступает характеристикой интенсивности применения инновационной компетентности.
(Шифр в БД Н950728/2011/2)
УДК | |
378 |
Ключові слова: акмеологія -- інноваційна активність -- інноваційна діяльність -- інноваційна компетентність -- інноваційна культура -- інженер-педагог -- професіограма -- структура -- акмеология -- инновационная активность -- инновационная деятельность -- инновационная компетентность -- инновационная культура -- инженер-педагог -- профессиограмма --
Анотація:
Розглянуто структурні особливості інноваційної культури інженера-педагога. Визначено, що до її складу входять інноваційна компетентність та інноваційна активність. До складу інноваційної компетентності було введено аксіологічно-мотиваційну, валеологічну, творчу та організаційно-упроваджувальну компетенції. Інноваційна активність виступає характеристикою інтенсивності застосування інноваційної компетентності.
Рассмотрены структурные особенности инновационной культуры инженера-педагога. Определено, что в ее состав входят инновационная компетентность и инновационная активность. В состав инновационной компетентности было введено аксиологическо-мотивационную, валеологическую, творческую и организационно-внедренческую компетенции. Инновационная активность выступает характеристикой интенсивности применения инновационной компетентности.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|