
>
Мельник, Т.Креативні тенденції відеореклами у соціальних мережах [Текст] / Т. Мельник //
Мельник, Т.
Маркетинг в Україні. - 2018. - N2. - С. 8-25.. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISSN 1606-3732.
(Шифр в БД М600283/2018/2)
Ключові слова: соціальні мережі -- социальные сети -- відеореклама -- видеореклама -- споживачі -- потребители -- товар -- вподобання -- предпочтения -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- анкетування -- анкетирование -- креативність відеореклами -- креативность видеорекламы --
(Шифр в БД М600283/2018/2)
Ключові слова: соціальні мережі -- социальные сети -- відеореклама -- видеореклама -- споживачі -- потребители -- товар -- вподобання -- предпочтения -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- анкетування -- анкетирование -- креативність відеореклами -- креативность видеорекламы --
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|