
>
111.82+130.2+159.953.5+37.03
Горбунова, Л.Теорія трансформативного навчання дорослих: еволюція концептів і методологій [Текст] / Л. Горбунова //
Горбунова, Л.
Вища освіта України : Теорет. та наук.-.метод. часопис. - 2017. - N3. - С. 23-34. - Бібліогр.: с. 32-33.
(Шифр в БД В892366/2017/3)
Ключові слова: теорія трансформативного навчання дорослих -- теория трансформативного обучения взрослых -- джек мезіроу -- джек мезироу -- система ціннісно-смислових орієнтацій -- система ценностно-смысловых ориентаций -- смислові схеми -- смысловые схемы -- смислові перспективи -- смысловые перспективы -- дезорієнтуюча дилема -- дезориентирующая дилемма -- критична рефлексія -- критическая рефлексия -- раціональний дискурс -- рациональный дискурс -- раціонально-когнітивний підхід -- рационально-когнитивный подход -- афективний фреймінг -- аффективный фрейминг --
Анотація:
Теорія трансформативного навчання дорослих Джека Мезіроу розглядається як релевантний підхід до освіти індивіда, здатного стати автономним комунікативним суб’єктом громадянського суспільства в умовах "плинної сучасності".
Теория трансформативного обучения взрослых Джека Мезироу рассматривается как релевантный подход к образованию индивида, способного стать автономным коммуникативным субъектом гражданского общества в условиях "текучей современности".
(Шифр в БД В892366/2017/3)
УДК | |
111.82+130.2+159.953.5+37.03 | |
111.82 | |
130.2 | |
159.953.5 | |
37.03 |
Ключові слова: теорія трансформативного навчання дорослих -- теория трансформативного обучения взрослых -- джек мезіроу -- джек мезироу -- система ціннісно-смислових орієнтацій -- система ценностно-смысловых ориентаций -- смислові схеми -- смысловые схемы -- смислові перспективи -- смысловые перспективы -- дезорієнтуюча дилема -- дезориентирующая дилемма -- критична рефлексія -- критическая рефлексия -- раціональний дискурс -- рациональный дискурс -- раціонально-когнітивний підхід -- рационально-когнитивный подход -- афективний фреймінг -- аффективный фрейминг --
Анотація:
Теорія трансформативного навчання дорослих Джека Мезіроу розглядається як релевантний підхід до освіти індивіда, здатного стати автономним комунікативним суб’єктом громадянського суспільства в умовах "плинної сучасності".
Теория трансформативного обучения взрослых Джека Мезироу рассматривается как релевантный подход к образованию индивида, способного стать автономным коммуникативным субъектом гражданского общества в условиях "текучей современности".
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|