
>
378.2
Дубініна, О.Програмна інженерія: суть та особливості в контексті математичної підготовки [Текст] / О. Дубініна //
Дубініна, О.
Новий колегіум : наук. інформ. журн. - 2013. - № 3. - С. 31-36. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISSN 1562-529X.
(Шифр в БД Н950728/2013/3)
Ключові слова: вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- бакалаври -- бакалавры -- програмна інженерія -- программная инженерия -- дисципліни математичного циклу -- дисциплины математического цикла --
Анотація:
Розглянуто особливості галузі та дисципліни "Програмна інженерія" з метою урахування виявленої специфіки при викладанні циклу математичних дисциплін в процесі підготовки бакалаврів вищих навчальних закладів за напрямом програмної інженерії.
Рассмотрены особенности отрасли и дисциплины "Программная инженерия" с целью учета выявленной специфики при преподавании цикла математических дисциплин в процессе подготовки бакалавров высших учебных заведений по направлению программной инженерии.
(Шифр в БД Н950728/2013/3)
УДК | |
378.2 |
Ключові слова: вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- бакалаври -- бакалавры -- програмна інженерія -- программная инженерия -- дисципліни математичного циклу -- дисциплины математического цикла --
Анотація:
Розглянуто особливості галузі та дисципліни "Програмна інженерія" з метою урахування виявленої специфіки при викладанні циклу математичних дисциплін в процесі підготовки бакалаврів вищих навчальних закладів за напрямом програмної інженерії.
Рассмотрены особенности отрасли и дисциплины "Программная инженерия" с целью учета выявленной специфики при преподавании цикла математических дисциплин в процессе подготовки бакалавров высших учебных заведений по направлению программной инженерии.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|