
>
332.2.021.012.33
Пьянкова, К.Роль маркетинга при вовлечении залежных земель в сельскохозяйственный оборот [Текст] / К. Пьянкова, М. Мырзина //
Пьянкова, К.
Международ. с.-х. журн. : науч.-произв. журн. о достижениях мировой науки и практики в АПК. - 2011. - N 6. - С. 53-55. - Библиогр. в конце ст..
(Шифр в БД М314701/2011/6)
Ключові слова: маркетинговые службы -- эффективное управление -- залежные земли -- агропромышленные предприятия -- сельскохозяйственная продукция -- растениеводство -- животноводство -- сбыт -- агромаркетинг -- аграрный рынок -- маркетингові служби -- еффективне управління -- залежні землі -- агропромислові підприємства -- сільськогосподарська продукція -- рослинництво -- тваринництво -- збут -- аграрний ринок --
Анотація:
Проанализировано изменение площади залежных земель в России. Освещены возможности их эффективного вовлечения в сельскохозяйственный оборот при расширении производства. Предложены мероприятия по внедрению маркетингового инструментария на предприятиях агропромышленного комплекса.
Проаналізовано зміну площі перелогових земель в Росії. Висвітлено можливості їх ефективного залучення в сільськогосподарський оборот при розширенні виробництва. Запропоновано заходи щодо впровадження маркетингового інструментарію на підприємствах агропромислового комплексу.
Додаткові точки доступу:
Мырзина, М.
(Шифр в БД М314701/2011/6)
УДК | |
332.2.021.012.33 |
Ключові слова: маркетинговые службы -- эффективное управление -- залежные земли -- агропромышленные предприятия -- сельскохозяйственная продукция -- растениеводство -- животноводство -- сбыт -- агромаркетинг -- аграрный рынок -- маркетингові служби -- еффективне управління -- залежні землі -- агропромислові підприємства -- сільськогосподарська продукція -- рослинництво -- тваринництво -- збут -- аграрний ринок --
Анотація:
Проанализировано изменение площади залежных земель в России. Освещены возможности их эффективного вовлечения в сельскохозяйственный оборот при расширении производства. Предложены мероприятия по внедрению маркетингового инструментария на предприятиях агропромышленного комплекса.
Проаналізовано зміну площі перелогових земель в Росії. Висвітлено можливості їх ефективного залучення в сільськогосподарський оборот при розширенні виробництва. Запропоновано заходи щодо впровадження маркетингового інструментарію на підприємствах агропромислового комплексу.
Додаткові точки доступу:
Мырзина, М.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|