
>
658.8:65.012.12
Воронкова, Т. Є.Дослідження ринкових можливостей підприємства з позиції антикризового управління [Текст] / Т. Є. Воронкова, Т. В. Гавриленко, К. М. Жук //
Воронкова, Т. Є.
НТІ : наук. журн. - 2012. - № 3. - С. 14-18. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД Н536868/2012/3)
Ключові слова: підприємство -- ринкові відносини -- ринкові можливості -- антикризова стратегія -- модель -- предприятие -- рыночные отношения -- рыночные возможности -- антикризисная стратегия --
Анотація:
Обґрунтовано сутність ринкових можливостей і досліджено їхнє бачення з урахуванням умов як у зовнішньому, так і у внутрішньому середовищі, що надають підприємству безліч можливостей для розвитку. Установлено, що ринкові можливості підприємства є потужним інструментом антикризового управління, їхній пошук і використання уявляються необхідними в процесі подолання і попередження кризи на підприємстві.
Обоснована сущность рыночных возможностей и исследовано их видение с учетом условий как во внешней, так и во внутренней среде, предоставляющих предприятию множество возможностей для развития. Установлено, что рыночные возможности предприятия является мощным инструментом антикризисного управления, их поиск и использование представляются необходимыми в процессе преодоления и предупреждения кризиса на предприятии.
Додаткові точки доступу:
Гавриленко, Т. В.
Жук, К. М.
(Шифр в БД Н536868/2012/3)
УДК | |
658.8:65.012.12 | |
658.8 | |
65.012.12 |
Ключові слова: підприємство -- ринкові відносини -- ринкові можливості -- антикризова стратегія -- модель -- предприятие -- рыночные отношения -- рыночные возможности -- антикризисная стратегия --
Анотація:
Обґрунтовано сутність ринкових можливостей і досліджено їхнє бачення з урахуванням умов як у зовнішньому, так і у внутрішньому середовищі, що надають підприємству безліч можливостей для розвитку. Установлено, що ринкові можливості підприємства є потужним інструментом антикризового управління, їхній пошук і використання уявляються необхідними в процесі подолання і попередження кризи на підприємстві.
Обоснована сущность рыночных возможностей и исследовано их видение с учетом условий как во внешней, так и во внутренней среде, предоставляющих предприятию множество возможностей для развития. Установлено, что рыночные возможности предприятия является мощным инструментом антикризисного управления, их поиск и использование представляются необходимыми в процессе преодоления и предупреждения кризиса на предприятии.
Додаткові точки доступу:
Гавриленко, Т. В.
Жук, К. М.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|