Прогресивні організаційні системи розподілу та збуту продукції птахівництва / Б. А. Мельник //
Економіка АПК : міжнар. наук.-вироб. журн. - . - N 11. - С. 67-70.
(Шифр в БД Е737270/2010/11)
Ключові слова: розподіл продукції -- традиційний канал -- вертикальна маркетингова система -- роздрібні ціни на м’ясо птиці -- дилерська мережа реалізації --
Анотація:
Висвітлено досвід підприємств промислового птахівництва з організації збуту продукції. Доведено, що домінуючої формою її розподілу останніми роками стали вертикальні маркетингові системи (ВМС), які на відміну від традиційних каналів розподілу мають більшу ринкову владу і виключають дублювання зусиль. У сфері споживчого маркетингу такі системи охоплюють понад 65% світового ринку.
Отражен опыт предприятий промышленного птицеводства по организации сбыта продукции. Доказано, что доминирующей формой ее распределения в последние годы стали вертикальные маркетинговые системы (ВМС), которые в отличие от традиционных каналов распределения имеют большую рыночную власть и исключают дублирование усилий. В сфере потребительского маркетинга такие системы охватывают более 65% мирового рынка.