
>
37.012
Бебко, С.Система вищої освіти як об’єкт наукового дослідження [Текст] / С. Бебко //
Бебко, С.
Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - N4. - С. 83-89. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISSN 1682-2366.
(Шифр в БД В537811/2017/4)
Ключові слова: вища освіта -- высшее образование -- освітні функції -- образовательные функции -- система вищої освіти -- система высшего образования -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- ключові тенденції -- ключевые тенденции --
Анотація:
Виділено ключові тенденції організації вищої освіти, а саме: організація навчання разом із замовниками; участь бізнесу у формуванні програм, цільові замовлення; великий обсяг самостійної роботи студента, формування індивідуальних траєкторій навчання; великий вибір навчальних курсів; орієнтація на компетентності та результат.
Выделены ключевые тенденции организации высшего образования, а именно: организация обучения вместе с заказчиками; участие бизнеса в формировании программ, целевые заказы; большой объем самостоятельной работы студента, формирование индивидуальных траекторий обучения; большой выбор учебных курсов; ориентация на компетентности и результат.
(Шифр в БД В537811/2017/4)
УДК | |
37.012 |
Ключові слова: вища освіта -- высшее образование -- освітні функції -- образовательные функции -- система вищої освіти -- система высшего образования -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- ключові тенденції -- ключевые тенденции --
Анотація:
Виділено ключові тенденції організації вищої освіти, а саме: організація навчання разом із замовниками; участь бізнесу у формуванні програм, цільові замовлення; великий обсяг самостійної роботи студента, формування індивідуальних траєкторій навчання; великий вибір навчальних курсів; орієнтація на компетентності та результат.
Выделены ключевые тенденции организации высшего образования, а именно: организация обучения вместе с заказчиками; участие бизнеса в формировании программ, целевые заказы; большой объем самостоятельной работы студента, формирование индивидуальных траекторий обучения; большой выбор учебных курсов; ориентация на компетентности и результат.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|