
>
101.1:371.13
Ганаба, С.Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності" [Текст] / С. Ганаба //
Ганаба, С.
Вища освіта України : Теорет. та наук.-.метод. часопис. - 2012. - N 3. - С. 89-95. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД В892366/2012/3)
Ключові слова: складність -- сложность -- плинна модерність -- текучая модерность -- зміст навчання -- смысл обучения -- постфігуративна культура -- постфигуративная культура --
Анотація:
Акцентується увага на необхідності наукової розробки механізмів адаптації особистості до умов мінливого світу. Наголошується, що проблема змісту навчання потребує контекстуального підходу, тобто розгляду її, насамперед, у контексті визначення сучасності як плинної цілісності та складності. Зміст навчальної діяльності безпосередньо пов’язується з розкриттям особистісного потенціалу людини, її здатністю орієнтуватися у різних ситаціях і проблемах соціуму та потребою у "навчанні перевчатися".
Акцентируется внимание на необходимости научной разработки механизмов адаптации личности к условиям меняющегося мира. Отмечается, что проблема содержания обучения требует контекстуального подхода, т.е. рассмотрения ее, прежде всего, в контексте определения современности как текучей целостности и сложности. Содержание учебной деятельности непосредственно связывается с раскрытием личностного потенциала человека, его способностью ориентироваться в различных ситациях и проблемах социума и потребностью в "обучении переучиваться".
(Шифр в БД В892366/2012/3)
УДК | |
101.1:371.13 | |
101.1 | |
371.13 |
Ключові слова: складність -- сложность -- плинна модерність -- текучая модерность -- зміст навчання -- смысл обучения -- постфігуративна культура -- постфигуративная культура --
Анотація:
Акцентується увага на необхідності наукової розробки механізмів адаптації особистості до умов мінливого світу. Наголошується, що проблема змісту навчання потребує контекстуального підходу, тобто розгляду її, насамперед, у контексті визначення сучасності як плинної цілісності та складності. Зміст навчальної діяльності безпосередньо пов’язується з розкриттям особистісного потенціалу людини, її здатністю орієнтуватися у різних ситаціях і проблемах соціуму та потребою у "навчанні перевчатися".
Акцентируется внимание на необходимости научной разработки механизмов адаптации личности к условиям меняющегося мира. Отмечается, что проблема содержания обучения требует контекстуального подхода, т.е. рассмотрения ее, прежде всего, в контексте определения современности как текучей целостности и сложности. Содержание учебной деятельности непосредственно связывается с раскрытием личностного потенциала человека, его способностью ориентироваться в различных ситациях и проблемах социума и потребностью в "обучении переучиваться".
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|