
>
370.046.16:371.132.000.141
Гончаров, В.Проблема підготовки нового вчителя: філософія, соціокультурний і педагогічний аспекти / В. Гончаров //
Гончаров, В.
Вища освіта України : Теорет. та наук.-.метод. часопис. - 2012. - N 2. - С. 22-27. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД В892366/2012/2)
Ключові слова: людина -- освіта -- вчитель -- педагогіка -- практика -- человек -- образование -- учитель -- педагогика --
Анотація:
Аналізуються потреби, філософія, соціокультурний та педагогічний контекст підготовки нового вчителя у період радикальних внутрішніх і зовнішніх суспільних змін, чільне місце скеред яких належить глобалізаційним та інформаційним процесам, а також ті внутрішні зміни, що відбулися в Україні після проголошення незалежності. Стверджується, що новий учитель має стати "провідником" цих змін. Це потребує модернізації процесу підготовки вчителя у педагогічних університетах.
Анализруются потребности, философия, социокультурный и педагогический контекст подготовки нового учителя в период радикальных внутренних и внешних общественных изменений, ведущее место среди которых занимают глобализационные и информационные процессы, а также те внутренние изменения, которые произошли в Украине после провозглашения независимости. Утверждается, что новый учитель должен стать "проводником" этих изменений. Это требует модернизации процесса подготовки учителя в педагогических университетах.
(Шифр в БД В892366/2012/2)
УДК | |
370.046.16:371.132.000.141 | |
370.046.16 | |
371.132.000.141 |
Ключові слова: людина -- освіта -- вчитель -- педагогіка -- практика -- человек -- образование -- учитель -- педагогика --
Анотація:
Аналізуються потреби, філософія, соціокультурний та педагогічний контекст підготовки нового вчителя у період радикальних внутрішніх і зовнішніх суспільних змін, чільне місце скеред яких належить глобалізаційним та інформаційним процесам, а також ті внутрішні зміни, що відбулися в Україні після проголошення незалежності. Стверджується, що новий учитель має стати "провідником" цих змін. Це потребує модернізації процесу підготовки вчителя у педагогічних університетах.
Анализруются потребности, философия, социокультурный и педагогический контекст подготовки нового учителя в период радикальных внутренних и внешних общественных изменений, ведущее место среди которых занимают глобализационные и информационные процессы, а также те внутренние изменения, которые произошли в Украине после провозглашения независимости. Утверждается, что новый учитель должен стать "проводником" этих изменений. Это требует модернизации процесса подготовки учителя в педагогических университетах.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|