
>
378.011.3-057.175(73)
Зварич, І.Тестування педагогічної компетентності викладачів США [Текст] / І. Зварич //
Зварич, І.
Вища освіта України : Теорет. та наук.-.метод. часопис. - 2012. - N 4. - С. 92-99. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД В892366/2012/4)
Ключові слова: тестування -- тестирование -- види тестів -- виды тестов -- валідність -- валидность -- науковість -- научность -- оцінювання -- оценивание -- гендерний підхід -- гендерный подход -- педагогічна компетентність -- педагогическая компетентность -- викладачі -- преподаватели -- рейтинг -- вищий навчальний заклад -- высшее учебное заведение --
Анотація:
Проаналізовано види тестування педагогічної компетентності викладачів США, розглянуто науковість тестів, висвітлено три форми валідності, виявлено показники, які впливають на валідність та надійність педагогічного тестування: контекстуальні, вхідних ресурсів, процесу та результатів; розкрито сутність гендерного підходу до оцінювання педагогічної компетентності педагогів; з’ясовано доцільність використання тестів оцінювання педагогічної компетентності.
Проанализированы виды тестирования педагогической компетентности преподавателей США, рассмотрена научность тестов, освещены три формы валидности, обнаружені показатели, влияющие на валидность и надежность педагогического тестирования: контекстуальные, входных ресурсов, процесса и результатов; раскрыта сущность гендерного подхода к оценке педагогической компетентности педагогов, выяснена целесообразность использования тестов оценки педагогической компетентности.
(Шифр в БД В892366/2012/4)
УДК | |
378.011.3-057.175(73) |
Ключові слова: тестування -- тестирование -- види тестів -- виды тестов -- валідність -- валидность -- науковість -- научность -- оцінювання -- оценивание -- гендерний підхід -- гендерный подход -- педагогічна компетентність -- педагогическая компетентность -- викладачі -- преподаватели -- рейтинг -- вищий навчальний заклад -- высшее учебное заведение --
Анотація:
Проаналізовано види тестування педагогічної компетентності викладачів США, розглянуто науковість тестів, висвітлено три форми валідності, виявлено показники, які впливають на валідність та надійність педагогічного тестування: контекстуальні, вхідних ресурсів, процесу та результатів; розкрито сутність гендерного підходу до оцінювання педагогічної компетентності педагогів; з’ясовано доцільність використання тестів оцінювання педагогічної компетентності.
Проанализированы виды тестирования педагогической компетентности преподавателей США, рассмотрена научность тестов, освещены три формы валидности, обнаружені показатели, влияющие на валидность и надежность педагогического тестирования: контекстуальные, входных ресурсов, процесса и результатов; раскрыта сущность гендерного подхода к оценке педагогической компетентности педагогов, выяснена целесообразность использования тестов оценки педагогической компетентности.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|