378.011.3-057.175(73)
Тестування педагогічної компетентності викладачів США [Текст] / І. Зварич //
Вища освіта України : Теорет. та наук.-.метод. часопис. - . - N 4. - С. 92-99. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД В892366/2012/4)
УДК
378.011.3-057.175(73)

Ключові слова: тестування -- тестирование -- види тестів -- виды тестов -- валідність -- валидность -- науковість -- научность -- оцінювання -- оценивание -- гендерний підхід -- гендерный подход -- педагогічна компетентність -- педагогическая компетентность -- викладачі -- преподаватели -- рейтинг -- вищий навчальний заклад -- высшее учебное заведение --
Анотація:
Проаналізовано види тестування педагогічної компетентності викладачів США, розглянуто науковість тестів, висвітлено три форми валідності, виявлено показники, які впливають на валідність та надійність педагогічного тестування: контекстуальні, вхідних ресурсів, процесу та результатів; розкрито сутність гендерного підходу до оцінювання педагогічної компетентності педагогів; з’ясовано доцільність використання тестів оцінювання педагогічної компетентності.
Проанализированы виды тестирования педагогической компетентности преподавателей США, рассмотрена научность тестов, освещены три формы валидности, обнаружені показатели, влияющие на валидность и надежность педагогического тестирования: контекстуальные, входных ресурсов, процесса и результатов; раскрыта сущность гендерного подхода к оценке педагогической компетентности педагогов, выяснена целесообразность использования тестов оценки педагогической компетентности.