
>
378.147:51
Семенець, С. П.Рефлексія як особливе завдання розвивального навчання методики математики / С. П. Семенець //
Семенець, С. П.
Пробл. освіти : наук. зб. - 2010. - № 64. - С. 43-48. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД П390743/2010/64)
Ключові слова: рефлексія -- рефлексия -- професійно-педагогічна освіта -- профессионально-педагогическое образование -- процесуальна самооцінка -- процессуальная самооценка -- процесуальний самоконтроль -- процессуальный самоконтроль -- референтна самооцінка -- референтная самооценка -- ціннісна самооцінка -- ценностная самооценка --
Анотація:
Розкрито основні види і способи рефлексії навчально-професійної діяльності студентів у процесі вивчення курсу методика математики; визначено рівні оволодіння навчальним матеріалом; створено знако-символьні системи для фіксації студентами результату рефлексії процесу учіння методики математики, що передбачає змістову, процесуальну, референтну, ціннісну самооцінки.
Раскрыты основные виды и способы рефлексии учебно-профессиональной деятельности студентов в процессе изучения курса "методика математики"; определены уровни овладения учебным материалом; создана знаково-символьные система для фиксации студентами результата рефлексии процесса обучения методике математики, что предполагает содержательную, процессуальную, референтную, ценностную самооценки.
(Шифр в БД П390743/2010/64)
УДК | |
378.147:51 | |
378.147 | |
51 |
Ключові слова: рефлексія -- рефлексия -- професійно-педагогічна освіта -- профессионально-педагогическое образование -- процесуальна самооцінка -- процессуальная самооценка -- процесуальний самоконтроль -- процессуальный самоконтроль -- референтна самооцінка -- референтная самооценка -- ціннісна самооцінка -- ценностная самооценка --
Анотація:
Розкрито основні види і способи рефлексії навчально-професійної діяльності студентів у процесі вивчення курсу методика математики; визначено рівні оволодіння навчальним матеріалом; створено знако-символьні системи для фіксації студентами результату рефлексії процесу учіння методики математики, що передбачає змістову, процесуальну, референтну, ціннісну самооцінки.
Раскрыты основные виды и способы рефлексии учебно-профессиональной деятельности студентов в процессе изучения курса "методика математики"; определены уровни овладения учебным материалом; создана знаково-символьные система для фиксации студентами результата рефлексии процесса обучения методике математики, что предполагает содержательную, процессуальную, референтную, ценностную самооценки.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|