
>
37.017.92:378.14
Ципко, В.експериментальна модель формування гуманістичних цінностей студентів інженерно-технічного ВНЗ у процесі навчання суспільствознавчих дисциплін / В. Ципко //
Ципко, В.
Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - N 5/6. - С. 39-46. - Бібліогр.: с. 46. - ISSN 1682-2366.
(Шифр в БД В537811/2011/5/6)
Ключові слова: навчання -- обучение -- інженерно-технічні внз -- инженерно-технические вуз -- гуманістичні цінності -- гуманистические ценности -- суспільствознавчі дисципліни -- обществоведческих дисциплины -- аксіологія -- аксиология --
Анотація:
З’ясовані особливості формування гуманістичних цінностей у студентів інженерно-технічних спеціальностей та розкриті принципи дослідження аксіологічного орієнтування процнсу навчання суспільтознавчих дисциплін у ВНЗ.
Выяснены особенности формирования гуманистических ценностей у студентов инженерно-технических специальностей и раскрыты принципы исследования аксиологического ориентирования процнсу обучения суспильтознавчих дисциплин в ВНЗ.
(Шифр в БД В537811/2011/5/6)
УДК | |
37.017.92:378.14 | |
37.017.92 | |
378.14 |
Ключові слова: навчання -- обучение -- інженерно-технічні внз -- инженерно-технические вуз -- гуманістичні цінності -- гуманистические ценности -- суспільствознавчі дисципліни -- обществоведческих дисциплины -- аксіологія -- аксиология --
Анотація:
З’ясовані особливості формування гуманістичних цінностей у студентів інженерно-технічних спеціальностей та розкриті принципи дослідження аксіологічного орієнтування процнсу навчання суспільтознавчих дисциплін у ВНЗ.
Выяснены особенности формирования гуманистических ценностей у студентов инженерно-технических специальностей и раскрыты принципы исследования аксиологического ориентирования процнсу обучения суспильтознавчих дисциплин в ВНЗ.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|