
>
378.14
Латишева, Н.Стратегія іншомовної освіти в Національній академії СБ України [Текст] / Н. Латишева //
Латишева, Н.
Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - N 9. - С. 30-34. - ISSN 1682-2366.
(Шифр в БД В537811/2012/9)
Ключові слова: іншомовна освіта -- професійно орієнтована модель -- іншомовна комунікативна компетенція -- мультилінгвальне навчання -- иноязычное образование -- профессионально ориентированная модель -- иноязычная коммуникативная компетенция -- мультилингвальное обучения --
Анотація:
Розглядається стратегія іншомовної освіти в Національній академії служби безпеки України, основними напрямами якої є реалізація професійно орієнтованої рівневої моделі навчання, диверсифікація мов для вивчення та створення умов для мультилінгвальної освіти, формування всього комплекту іншомовних компетенцій з вираженою міжкультурною домінантою.
Рассматривается стратегия иноязычного образования в Национальной академии службы безопасности Украины, основными направлениями которой является реализация профессионально ориентированной уровневой модели обучения, диверсификация языков для изучения и создания условий для мультилингвальнои образования, формирования всего комплекта иностранных компетенций с выраженной межкультурной доминантой.
(Шифр в БД В537811/2012/9)
УДК | |
378.14 |
Ключові слова: іншомовна освіта -- професійно орієнтована модель -- іншомовна комунікативна компетенція -- мультилінгвальне навчання -- иноязычное образование -- профессионально ориентированная модель -- иноязычная коммуникативная компетенция -- мультилингвальное обучения --
Анотація:
Розглядається стратегія іншомовної освіти в Національній академії служби безпеки України, основними напрямами якої є реалізація професійно орієнтованої рівневої моделі навчання, диверсифікація мов для вивчення та створення умов для мультилінгвальної освіти, формування всього комплекту іншомовних компетенцій з вираженою міжкультурною домінантою.
Рассматривается стратегия иноязычного образования в Национальной академии службы безопасности Украины, основными направлениями которой является реализация профессионально ориентированной уровневой модели обучения, диверсификация языков для изучения и создания условий для мультилингвальнои образования, формирования всего комплекта иностранных компетенций с выраженной межкультурной доминантой.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|