Маркетинг инновации и public relations [Текст] / Malgorzata Koszembar-Wiklik //
Проблеми науки : міжгалуз. наук.-практ. журн. - . - N 4/5. - С. 36-41. - Библиогр. в конце ст..
(Шифр в БД П672009/2015/4/5)
Ключові слова: маркетинг инновации -- маркетинг інновації -- продуктовые инновации -- продуктові інновації -- public relations --
Анотація:
В рыночных условиях благополучие предприятия зависит сегодня все больше и больше от открытости к инновациям. Развитие инновационных продуктов или технологий, само по себе, не гарантирует успеха на рынке. Коммерциализация продукта требует проведения маркетинговых мероприятий. Наиболее эффективное действие, в случае новых продуктов и технологии, это создание имиджа бренда с помощью public relations, в частности по СМИ.
У ринкових умовах благополуччя підприємства залежить сьогодні все більше й більше від відкритості до інновацій. Розвиток інноваційних продуктів або технологій, сам по собі, не гарантує успіху на ринку. Комерціалізація продукту потребує проведення маркетингових заходів. Найефективніший засіб, у разі нових продуктів та технологій, це створення іміджа бренду за допомогою public relations, зокрема по ЗМІ.