
>
Лапина, М.Первые пансионы в Харькове в конце XVIII века / М. Лапина //
Лапина, М.
Новий колегіум : наук. інформ. журн. - 2006. - № 6. - С. 66-74. - Библиогр. в конце ст. - ISSN 1562-529X.
(Шифр в БД Н950728/2006/6)
Анотація:
В 30-х годах XVIII ст. в России сформировалась система дворянского образования с тесной взаимосвязанностью обучения и воспитания. В числе первых закрытых привилегированных учебных заведений были кадетский корпус и Смольный институт благородных девиц. Вместе с тем открываются гимназии и частные пансионы, сыгравшие большую роль в развитии просвещения и культуры в губернских городах России.
В 30-х роках XVIII ст. в Росії сформувалася система дворянської освіти у тісному взаємозв'язку навчання і виховання. У числі перших закритих привілейованих навчальних закладів були кадетський корпус і Смольний інститут шляхетних дівчат. Разом з тим відкриваються гімназії та приватні пансіони, відіграли велику роль у розвитку освіти і культури в губернських містах Росії.
(Шифр в БД Н950728/2006/6)
Анотація:
В 30-х годах XVIII ст. в России сформировалась система дворянского образования с тесной взаимосвязанностью обучения и воспитания. В числе первых закрытых привилегированных учебных заведений были кадетский корпус и Смольный институт благородных девиц. Вместе с тем открываются гимназии и частные пансионы, сыгравшие большую роль в развитии просвещения и культуры в губернских городах России.
В 30-х роках XVIII ст. в Росії сформувалася система дворянської освіти у тісному взаємозв'язку навчання і виховання. У числі перших закритих привілейованих навчальних закладів були кадетський корпус і Смольний інститут шляхетних дівчат. Разом з тим відкриваються гімназії та приватні пансіони, відіграли велику роль у розвитку освіти і культури в губернських містах Росії.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|