
>
37.014:378.1
Сухарніков, Ю.Методологічні засади перебудови й осучаснення вищої освіти України [Текст] / Ю. Сухарніков //
Сухарніков, Ю.
Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - N 11/12. - С. 35-61. - ISSN 1682-2366.
(Шифр в БД В537811/2015/11/12)
Ключові слова: освітнє законодавство -- образовательное законодательство -- освітні правовідносини -- образовательные правоотношения -- освітня діяльність -- образовательная деятельность -- освітня програма -- образовательная программа -- навчання -- обучение -- учіння -- учение -- кваліфікація -- квалификация -- національна рамка кваліфікації -- национальная рамка квалификации -- парадигма навчання -- парадигма обучения -- освітньо-кваліфікаційний рівень -- образовательно-квалификационный уровень -- учіння протягом життя -- учение на протяжении жизни --
Анотація:
Розглядаються розбіжності сутнісних засад функціонування систем вищої освіти в Україні та європейського простору вищої освіти, а також пов’язані з цим розбіжності у дидактичному трактуванні основоположних термінів, які забезпечують розробку адекватного методологічного "шлейфа" модернізації й реформування вищої освіти України, а також, торкаються засад педагогічного мислення.
Рассматриваются различия сущностных основ функционирования систем высшего образования в Украине и европейского пространства высшего образования, а также связанные с этим различия в дидактическом трактовке основных терминов, которые обеспечивают разработку адекватного методологического "шлейфа" модернизации и реформирования высшего образования Украины, а также касаются основ педагогического мышления.
(Шифр в БД В537811/2015/11/12)
УДК | |
37.014:378.1 | |
37.014 | |
378.1 |
Ключові слова: освітнє законодавство -- образовательное законодательство -- освітні правовідносини -- образовательные правоотношения -- освітня діяльність -- образовательная деятельность -- освітня програма -- образовательная программа -- навчання -- обучение -- учіння -- учение -- кваліфікація -- квалификация -- національна рамка кваліфікації -- национальная рамка квалификации -- парадигма навчання -- парадигма обучения -- освітньо-кваліфікаційний рівень -- образовательно-квалификационный уровень -- учіння протягом життя -- учение на протяжении жизни --
Анотація:
Розглядаються розбіжності сутнісних засад функціонування систем вищої освіти в Україні та європейського простору вищої освіти, а також пов’язані з цим розбіжності у дидактичному трактуванні основоположних термінів, які забезпечують розробку адекватного методологічного "шлейфа" модернізації й реформування вищої освіти України, а також, торкаються засад педагогічного мислення.
Рассматриваются различия сущностных основ функционирования систем высшего образования в Украине и европейского пространства высшего образования, а также связанные с этим различия в дидактическом трактовке основных терминов, которые обеспечивают разработку адекватного методологического "шлейфа" модернизации и реформирования высшего образования Украины, а также касаются основ педагогического мышления.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|