
>
101:371:378
Книш, І.Класична освітня парадигма: суб’єкт-суб’єктні відносини [Текст] / І. Книш //
Книш, І.
Вища освіта України : Теорет. та наук.-.метод. часопис. - 2017. - N3. - С. 35-42. - 41-42.
(Шифр в БД В892366/2017/3)
Ключові слова: класична освіта -- классическое образование -- суб’єкт-суб’єкт -- субъект-субъект -- "учитель (викладач)" -- "учитель (преподаватель)" -- "учень (студент)" -- "ученик (студент)" -- парадигма освіти -- парадигма образования -- латинофільська -- латинофильская -- візантійсько-російська -- византийско-русская -- слов’янсько-греко-латинська -- славяно-греко-латинская -- старообрядницька -- старообрядческая --
Анотація:
Доведено, що упродовж ХVІІ - ХІХ ст. Україна стала державою Другої хвилі. При цьому докласична освітньо-виховна парадигма, яка існувала до ХVІІ ст., вже не задовольняла новочасні потреби суспільства та мала поступитися місцем класичній, у якій виокремилися чотири освітні напрямки.
Доказано, что на протяжении XVII - XIX в. Украина стала государством Второй волны. При этом к классическая образовательно-воспитательная парадигма, которая существовала до XVII века, уже не удовлетворяла новым потребностям общества и должна была уступить место классической, в которой выделились четыре образовательные направления.
(Шифр в БД В892366/2017/3)
УДК | |
101:371:378 | |
101 | |
371 | |
378 |
Ключові слова: класична освіта -- классическое образование -- суб’єкт-суб’єкт -- субъект-субъект -- "учитель (викладач)" -- "учитель (преподаватель)" -- "учень (студент)" -- "ученик (студент)" -- парадигма освіти -- парадигма образования -- латинофільська -- латинофильская -- візантійсько-російська -- византийско-русская -- слов’янсько-греко-латинська -- славяно-греко-латинская -- старообрядницька -- старообрядческая --
Анотація:
Доведено, що упродовж ХVІІ - ХІХ ст. Україна стала державою Другої хвилі. При цьому докласична освітньо-виховна парадигма, яка існувала до ХVІІ ст., вже не задовольняла новочасні потреби суспільства та мала поступитися місцем класичній, у якій виокремилися чотири освітні напрямки.
Доказано, что на протяжении XVII - XIX в. Украина стала государством Второй волны. При этом к классическая образовательно-воспитательная парадигма, которая существовала до XVII века, уже не удовлетворяла новым потребностям общества и должна была уступить место классической, в которой выделились четыре образовательные направления.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|