
>
1:378
Андрушенко, В.Суперечності гуманітарної науки: до методології вирішення / В. Андрушенко //
Андрушенко, В.
Вища освіта України : Теорет. та наук.-.метод. часопис. - 2015. - N 2. - С. 5-8. - Бібліогр.: с. 8.
(Шифр в БД В892366/2015/2)
Ключові слова: людина -- человек -- пізнання -- познание -- суперечність -- противоречие -- антиномія -- антиномия -- розуміння -- понимание -- толерантність -- толерантность --
Анотація:
У статті аналізуються можливості інтерпритації в навчальних предметах суперечностей (своєрідних антиномій наукового пізнання), що виникають як різноспрямоване тракутування подій, явищ, процесів у системі наукового пізнання різних народів і культур європейського простору освіти. Звертаючись до методології Канта - Гегеля, автор стверджує, що їх "примирення" (а тому й формування толерантного сприйняття студентами) можливе тільки за умови подання як істини, обґрунтованих у системі науки різних народів і культур через зіставлення як суперечностей, які мають сприйматися з розумінням і повагою.
В статье анализируются возможности интерпретации в учебных предметах противоречий (своеобразных антиномий научного познания), возникающие как разнонаправленные интерпритации событий, явлений, процессов в системе научного познания различных народов и культур европейского пространства образования. Обращаясь к методологии Канта - Гегеля, автор утверждает, что их "примирение" (а потому и формирования толерантного восприятия студентами) возможно только при условии представления как истины, обоснованных в системе науки разных народов и культур через сопоставление как противоречий, которые должны восприниматься с пониманием и уважением.
(Шифр в БД В892366/2015/2)
УДК | |
1:378 | |
1 | |
378 |
Ключові слова: людина -- человек -- пізнання -- познание -- суперечність -- противоречие -- антиномія -- антиномия -- розуміння -- понимание -- толерантність -- толерантность --
Анотація:
У статті аналізуються можливості інтерпритації в навчальних предметах суперечностей (своєрідних антиномій наукового пізнання), що виникають як різноспрямоване тракутування подій, явищ, процесів у системі наукового пізнання різних народів і культур європейського простору освіти. Звертаючись до методології Канта - Гегеля, автор стверджує, що їх "примирення" (а тому й формування толерантного сприйняття студентами) можливе тільки за умови подання як істини, обґрунтованих у системі науки різних народів і культур через зіставлення як суперечностей, які мають сприйматися з розумінням і повагою.
В статье анализируются возможности интерпретации в учебных предметах противоречий (своеобразных антиномий научного познания), возникающие как разнонаправленные интерпритации событий, явлений, процессов в системе научного познания различных народов и культур европейского пространства образования. Обращаясь к методологии Канта - Гегеля, автор утверждает, что их "примирение" (а потому и формирования толерантного восприятия студентами) возможно только при условии представления как истины, обоснованных в системе науки разных народов и культур через сопоставление как противоречий, которые должны восприниматься с пониманием и уважением.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|