339.13
Впровадження прогресивних механізмів управління збутовою діяльністю [Текст] / Ю. М. Атаманчук //
АгроСвіт : інформ.- аналіт. журн. - . - N 5. - С. 50-55. - Бібліогр.: с. 55.
(Шифр в БД А220149/2015/5)
УДК
339.13

Ключові слова: агромаркетинг -- збутова діяльність -- сбытовая деятельность -- трейд-маркетинг -- маркетингові інструменти -- маркетинговые инструменты -- товарна політика -- товарная политика --
Анотація:
Висвітлено маркетингові інструменти та механізми, їх роль у злитті елементів підприємницької, господарської, виробнично-збутової діяльності та об’єднання їх в систему.
Освещены маркетинговые инструменты и механизмы, их роль в слиянии элементов предпринимательской, хозяйственной, производственно-сбытовой деятельности и объединение их в систему.