
>
74.00
Андрущенко, В.Роздуми про вчителя [Текст] / В. Андрущенко //
Андрущенко, В.
Вища освіта України : Теорет. та наук.-.метод. часопис. - 2011. - N 2. - С. 6-12.
(Шифр в БД В892366/2011/2)
Ключові слова: педагогика -- педагогіка -- учитель -- вчитель -- определение -- визначення -- "новый учитель" -- "новий вчитель" -- основные качества -- основні якості -- профессионализм -- професіоналізм --
Анотація:
Громадський дискурс, що все більш загострюється, фіксує нагальну необхідність модернізації освіти, що стримується незадовільним фінансуванням галузі, матеріального й інформаційного забезпечення вчителя, зниження його соціального статусу, суперечностями і негараздами в системі підготовки майбутніх учителів, їх працевлаштуванням, не достатньою ефективністю творчої праці. Хто ж такий учитель і чому саме до нього нині прикута надзвичайна увага громадськості?
Общественный дискус, который все более обостряется, фиксирует крайнюю необходимость модернизации образования, сдерживаемого неудовлетворительным финансированием отрасли, материального и информационного обеспечения учителя, снижение его социального статуса, противоречиями и проблемами в системе подготовки будущих учителей, их трудоустройством, не достаточной эффективностью творческого труда. Кто такой учитель и почему именно к нему сейчас приковано чрезвычайное внимание общественности?
(Шифр в БД В892366/2011/2)
Ключові слова: педагогика -- педагогіка -- учитель -- вчитель -- определение -- визначення -- "новый учитель" -- "новий вчитель" -- основные качества -- основні якості -- профессионализм -- професіоналізм --
Анотація:
Громадський дискурс, що все більш загострюється, фіксує нагальну необхідність модернізації освіти, що стримується незадовільним фінансуванням галузі, матеріального й інформаційного забезпечення вчителя, зниження його соціального статусу, суперечностями і негараздами в системі підготовки майбутніх учителів, їх працевлаштуванням, не достатньою ефективністю творчої праці. Хто ж такий учитель і чому саме до нього нині прикута надзвичайна увага громадськості?
Общественный дискус, который все более обостряется, фиксирует крайнюю необходимость модернизации образования, сдерживаемого неудовлетворительным финансированием отрасли, материального и информационного обеспечения учителя, снижение его социального статуса, противоречиями и проблемами в системе подготовки будущих учителей, их трудоустройством, не достаточной эффективностью творческого труда. Кто такой учитель и почему именно к нему сейчас приковано чрезвычайное внимание общественности?
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|