
>
Сафонова, В.Вдосконалення методологічних підходів до оцінки якості вищої освіти як загальнодержавного пріоритету / В. Сафонова //
Сафонова, В.
Економіст : наук. та громад.-політ. журн. - 2011. - N 1. - С. 54-59. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISSN 1810-3944.
(Шифр в БД Е787449/2011/1)
Ключові слова: системність здійснення оцінки -- безперервність -- адаптивність -- орієнтація на споживачів -- цілеспрямованість -- централізація -- історичність -- освітні досягнення -- вища освіта -- критерії якості -- мотивація споживоча -- системность осуществления оценки -- беспрерывность -- адаптивность -- ориентация на потребителя -- целеустремленность -- централизация -- историчность -- достижения в образовании -- высшее образование -- критерии качества -- мотивация потребителя --
Анотація:
Досліджено принципи, критерії і методи оцінки якості вищої освіти та вдосконалені методологічні підходи до підвищення якості вищої освіти. Виявлені основні тенденції оцінки якості освіти, що проявилися в останнє десятиліття. Обґрунтовано основні завдання загальнодержавної системи оцінки якості освіти.
Исследованы принципы, критерии и методы оценки качества высшего образования и усовершенствованные методологические подходы к повышению качества высшего образования. Выявлены основные тенденции оценки качества образования, проявившиеся в последнее десятилетие. Обоснованы основные задания общегосударственной системы оценки качества образования.
(Шифр в БД Е787449/2011/1)
Ключові слова: системність здійснення оцінки -- безперервність -- адаптивність -- орієнтація на споживачів -- цілеспрямованість -- централізація -- історичність -- освітні досягнення -- вища освіта -- критерії якості -- мотивація споживоча -- системность осуществления оценки -- беспрерывность -- адаптивность -- ориентация на потребителя -- целеустремленность -- централизация -- историчность -- достижения в образовании -- высшее образование -- критерии качества -- мотивация потребителя --
Анотація:
Досліджено принципи, критерії і методи оцінки якості вищої освіти та вдосконалені методологічні підходи до підвищення якості вищої освіти. Виявлені основні тенденції оцінки якості освіти, що проявилися в останнє десятиліття. Обґрунтовано основні завдання загальнодержавної системи оцінки якості освіти.
Исследованы принципы, критерии и методы оценки качества высшего образования и усовершенствованные методологические подходы к повышению качества высшего образования. Выявлены основные тенденции оценки качества образования, проявившиеся в последнее десятилетие. Обоснованы основные задания общегосударственной системы оценки качества образования.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|