
>
378.070:811.111
Янишин, О. К.Медіаосвітні технології як спосіб упровадження ідей Болонського процесу / О. К. Янишин //
Янишин, О. К.
Вища освіта України : Теорет. та наук.-.метод. часопис. - 2010. - N 4. - С. 48-54. - Бібліогр.: с. 53-54.
(Шифр в БД В892366/2010/4)
Ключові слова: болонський процес -- болонский процесс -- ключові компетенції -- ключевые компетенции -- медіаграмотність -- медиаграмотность -- медіаосвіта -- медиаобразование -- фахова підготовка -- профессиональная подготовка -- документознавці -- документоведы --
Анотація:
Стаття присвячена питанням медіаосвіти, що сприяє формуванню ключових компетенцій у студентів вищої школи (комунікативної, інформаційної, соціальної, полікультурної, здатності до саморозвитку, самоосвіти та продуктивної творчої діяльності). На прикладі курсу "Етика та психологія ділового спілкування" показано, що інтеграція медіаосвітніх технологій до фахової підготовки майбутніх документознавців є дієвим способом впровадження ідей Болонського процесу.
Статья посвящена вопросам медиаобразования, что способствует формированию ключевых компетенций у студентов высшей школы (коммуникативной, информационной, социальной, поликультурной, способности к саморазвитию, самообразованию и продуктивной творческой деятельности). На примере курса "Этика и психология делового общения" показано, что интеграция медиаобразовательных технологий в профессиональную подготовку будущих документоведов является действенным способом внедрения идей Болонского процесса.
(Шифр в БД В892366/2010/4)
УДК | |
378.070:811.111 | |
378.070 | |
811.111 |
Ключові слова: болонський процес -- болонский процесс -- ключові компетенції -- ключевые компетенции -- медіаграмотність -- медиаграмотность -- медіаосвіта -- медиаобразование -- фахова підготовка -- профессиональная подготовка -- документознавці -- документоведы --
Анотація:
Стаття присвячена питанням медіаосвіти, що сприяє формуванню ключових компетенцій у студентів вищої школи (комунікативної, інформаційної, соціальної, полікультурної, здатності до саморозвитку, самоосвіти та продуктивної творчої діяльності). На прикладі курсу "Етика та психологія ділового спілкування" показано, що інтеграція медіаосвітніх технологій до фахової підготовки майбутніх документознавців є дієвим способом впровадження ідей Болонського процесу.
Статья посвящена вопросам медиаобразования, что способствует формированию ключевых компетенций у студентов высшей школы (коммуникативной, информационной, социальной, поликультурной, способности к саморазвитию, самообразованию и продуктивной творческой деятельности). На примере курса "Этика и психология делового общения" показано, что интеграция медиаобразовательных технологий в профессиональную подготовку будущих документоведов является действенным способом внедрения идей Болонского процесса.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|