Інженерно-педагогічна освіта та Болонський процес / О. Коваленко, В. Лобунець //
Новий колегіум : наук. інформ. журн. - . - № 5/6. - С. 16-22. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISSN 1562-529X.
(Шифр в БД Н950728/2004/5/6)
Анотація:
Последовательно, в конкретной форме анализируется деятельность высших учебных заведений инженерно-педагогического профиля с точки зрения основных требований Болонского процесса и, в частности, расширение доступа к высшему образованию, введение двухступенчатого высшего образования, повышение качества высшего образования. Освещается опыт разработки проектов государственных стандартов образования, проблемы формирования содержания образования, основные вопросы организации кредитно-модульной системы обучения.
Послідовно, в конкретній формі аналізується діяльність вищих навчальних закладів інженерно-педагогічного профілю з точки зору основних вимог Болонського процесу і, зокрема, розширення доступу до вищої освіти, введення двоступеневої вищої освіти, підвищення якості вищої освіти. Висвітлюється досвід розробки проектів державних стандартів освіти, проблеми формування змісту освіти, основні питання організації кредитно-модульної системи навчання.
Додаткові точки доступу: