
>
Дубинський, І.Медіа-вимірювання Інтернету в Україні / І. Дубинський //
Дубинський, І.
Маркетинг в Україні. - 2011. - N 1. - С. 25-26. - ISSN 1606-3732.
(Шифр в БД М600283/2011/1)
Ключові слова: медіа-вимірювання -- відвідування Інтернет-ресурсів -- Site centric -- Panel centrik -- медиа-измерения -- посещение Интернет-ресурсов --
Анотація:
Медіа-вимірювання Інтернету порівняно з іншими методами досліджень - молодий напрям. Аналіз відвідування аудиторією Інтернет-ресурсів розрізняють за способом, що лежить в їхній основі: site centrik і panel centrik.
Медиа-измерения Интернета в сравнении с другими методами исследований - молодое направление. Анализ посещения аудиторией Интернет-ресурсов различают по лежащему в их основе способу: site centrik и panel centrik.
(Шифр в БД М600283/2011/1)
Ключові слова: медіа-вимірювання -- відвідування Інтернет-ресурсів -- Site centric -- Panel centrik -- медиа-измерения -- посещение Интернет-ресурсов --
Анотація:
Медіа-вимірювання Інтернету порівняно з іншими методами досліджень - молодий напрям. Аналіз відвідування аудиторією Інтернет-ресурсів розрізняють за способом, що лежить в їхній основі: site centrik і panel centrik.
Медиа-измерения Интернета в сравнении с другими методами исследований - молодое направление. Анализ посещения аудиторией Интернет-ресурсов различают по лежащему в их основе способу: site centrik и panel centrik.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|