
>
378.126
Субіна, О.Забезпечення якості освіти при підготовці викладачів гуманітарних спеціальностей [Текст] / О. Субіна //
Субіна, О.
Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - N 6. - С. 37-48. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISSN 1682-2366.
(Шифр в БД В537811/2015/6)
Ключові слова: якість освіти -- качество образования -- гуманітарна освіта -- гуманитарное образование -- фахові компетентності -- профессиональные компетентности -- рівнева освіта -- уровневое образование -- послідовність підготовки фахівців -- последовательность подготовки специалистов -- результати навчання -- результаты обучения -- самоідентичність -- самоидентичность -- інноваційні технології -- инновационные технологии --
Анотація:
Розкриваються різні підходи до трактування поняття якості освіти та чинників, які впливають на її формування; формулюються мета і завдання гуманітарної освіти; наводиться перелік компетентностей різних предметних галузей педагогічної освіти, визначених у проекті "Tuning of educational structures", та засоби формування загальних і професійних компетентностей під час підготовки викладачів гуманітарних спеціальностей; окреслюються завдання, які дають змогу забезпечити якість підготовки викладачів гуманітарних наук.
Раскрываются различные подходы к трактовке понятия качества образования и факторов, влияющих на ее формирование; формулируются цели и задачи гуманитарного образования; приводится перечень компетенций различных предметных областей педагогического образования, определенных в проекте "Tuning of educational structures", и средства формирования общих и профессиональных компетенций при подготовке преподавателей гуманитарных специальностей; определяются задачи, которые позволяют обеспечить качество подготовки преподавателей гуманитарных наук.
(Шифр в БД В537811/2015/6)
УДК | |
378.126 |
Ключові слова: якість освіти -- качество образования -- гуманітарна освіта -- гуманитарное образование -- фахові компетентності -- профессиональные компетентности -- рівнева освіта -- уровневое образование -- послідовність підготовки фахівців -- последовательность подготовки специалистов -- результати навчання -- результаты обучения -- самоідентичність -- самоидентичность -- інноваційні технології -- инновационные технологии --
Анотація:
Розкриваються різні підходи до трактування поняття якості освіти та чинників, які впливають на її формування; формулюються мета і завдання гуманітарної освіти; наводиться перелік компетентностей різних предметних галузей педагогічної освіти, визначених у проекті "Tuning of educational structures", та засоби формування загальних і професійних компетентностей під час підготовки викладачів гуманітарних спеціальностей; окреслюються завдання, які дають змогу забезпечити якість підготовки викладачів гуманітарних наук.
Раскрываются различные подходы к трактовке понятия качества образования и факторов, влияющих на ее формирование; формулируются цели и задачи гуманитарного образования; приводится перечень компетенций различных предметных областей педагогического образования, определенных в проекте "Tuning of educational structures", и средства формирования общих и профессиональных компетенций при подготовке преподавателей гуманитарных специальностей; определяются задачи, которые позволяют обеспечить качество подготовки преподавателей гуманитарных наук.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|