
>
141.2:37.013.73
Осецький, В. Л.Роль масових відкритих онлайн-курсів у сучасному "освітньому ландшафті" / В. Л. Осецький, І. Л. Татомир //
Осецький, В. Л.
Економіка України : політико-економ. журн. - 2017. - № 12. - С. 86-98. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISSN 0131-775X.
(Шифр в БД Е597273/2017/12)
Ключові слова: масовий відкритий онлайн-курс -- освітній стартап -- навчальний хаб -- монетизація освіти -- массовый открытый онлайн-курс -- образовательный стартап -- учебный хаб -- монетизация образования --
Анотація:
Показано роль масових відкритих онлайн-курсів в організації системи дистанційного навчання. Дано оцінку топовим світовим ресурсам у сфері онлайн-освіти. Обґрунтовано індикатори оцінювання якості та ефективності масових відкритих онлайн-курсів, що стосуються завершеності курсу, категорії осіб, які відвідують онлайн-платформи, та рівня відкритості й доступності курсу. Визначено шляхи фінансового утримання більшості впливових освітніх платформ й запропоновано заходи, які сприятимуть швидшому долученню національних освітніх установ до міжнародної практики популяризації електронного формату навчання.
Показана роль массовых открытых онлайн-курсов в организации системы дистанционного обучения. Дана оценка топовым мировым ресурсам в сфере онлайн-образования. Обоснованы индикаторы оценки качества и эффективности массовых открытых онлайн-курсов, касающихся завершенности курса, категории лиц, посещающих онлайн-платформы, и уровня открытости и доступности курса. Определены пути финансового содержания большинства влиятельных образовательных платформ и предложены меры, которые будут способствовать скорейшему приобщению национальных образовательных учреждений к международной практике популяризации электронного формата обучения.
Додаткові точки доступу:
Татомир, І. Л.
(Шифр в БД Е597273/2017/12)
УДК | |
141.2:37.013.73 |
Ключові слова: масовий відкритий онлайн-курс -- освітній стартап -- навчальний хаб -- монетизація освіти -- массовый открытый онлайн-курс -- образовательный стартап -- учебный хаб -- монетизация образования --
Анотація:
Показано роль масових відкритих онлайн-курсів в організації системи дистанційного навчання. Дано оцінку топовим світовим ресурсам у сфері онлайн-освіти. Обґрунтовано індикатори оцінювання якості та ефективності масових відкритих онлайн-курсів, що стосуються завершеності курсу, категорії осіб, які відвідують онлайн-платформи, та рівня відкритості й доступності курсу. Визначено шляхи фінансового утримання більшості впливових освітніх платформ й запропоновано заходи, які сприятимуть швидшому долученню національних освітніх установ до міжнародної практики популяризації електронного формату навчання.
Показана роль массовых открытых онлайн-курсов в организации системы дистанционного обучения. Дана оценка топовым мировым ресурсам в сфере онлайн-образования. Обоснованы индикаторы оценки качества и эффективности массовых открытых онлайн-курсов, касающихся завершенности курса, категории лиц, посещающих онлайн-платформы, и уровня открытости и доступности курса. Определены пути финансового содержания большинства влиятельных образовательных платформ и предложены меры, которые будут способствовать скорейшему приобщению национальных образовательных учреждений к международной практике популяризации электронного формата обучения.
Додаткові точки доступу:
Татомир, І. Л.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|