8.01 (07)
Використання ігрових форм і методів під час вивчення світової літератури в загальноосвітніх навчальних закладах [Текст] / Т. М. Лупішко //
Пробл. освіти : наук. зб. - . - № 65. - С. 27-30. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД П390743/2010/65)
УДК
8.01 (07)

Ключові слова: читацька активність -- читательская активность -- зацікавлена особистість -- заинтересованная личность -- творча уява -- творческое воображение -- нестандартне мислення -- нестандартное мышление -- ігрова мотивація -- игровая мотивация -- навчальні мотиви -- учебные мотивы -- позитивна атмосфера -- позитивная атмосфера -- творчі задатки -- творческие задатки -- дидактичні ігри -- дидактические игры -- виховний момент -- воспитательный момент -- інтелектуально-психологічний розвиток -- интеллектуально-психологическое развитие -- стимул до читання -- стимул к чтению --
Анотація:
У статті висвітлено питання вирішення проблеми відсутності у багатьох сучасних школярів стійкого потягу до читання літературних творів. Розглядаються ігрові форми і методи, які доцільно використовувати на уроках світової літератури з метою поліпшення читацької активності учнів, формування їх інтелектуального, психологічного, творчого потенціалу. Стаття є твердженням того, що використання ігрових елементів на уроках літератури є запорукою розвитку активної та зацікавленої особистості з творчою уявою та нестандартним мисленням. Ця стаття стане корисним додатком до творчої скарбнички вчителя-словесника.
В статье освещены вопросы решения проблемы отсутствия у многих современных школьников устойчивого стремления к чтению литературных произведений. Рассматриваются игровые формы и методы, которые целесообразно использовать на уроках мировой литературы с целью улучшения читательской активности учащихся, формирования их интеллектуального, психологического, творческого потенциала. Статья является утверждением того, что использование игровых элементов на уроках литературы является залогом развития активной и заинтересованной личности с творческим воображением и нестандартным мышлением. Эта статья станет полезным дополнением к творческой копилки учителя-словесника.