330
Об’єктивна необхідність застосування бенчмаркінгу [Текст] / Н. В. Яшкіна //
АгроСвіт : інформ.- аналіт. журн. - . - N 8. - С. 46-49. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД А220149/2010/8)
УДК
330

Ключові слова: бізнес -- бизнес -- конкурентна боротьба -- конкурентная борьба -- стратегія підприємства -- стратегия предприятия -- аналіз -- анализ -- бенчмаркінг -- бенчмаркинг --
Анотація:
Розглядається найсучасніший метод стратегічного аналізу - бенчмаркінг: стратегічний, операційний, реверсивний, конкурентний, процесний, глобальний.
Рассматривается современный метод стратегического анализа - бенчмаркинг: стратегический, операционный, реверсивный, конкурентный, процессный, глобальный.