
>
330
Яшкіна, Н. В.Об’єктивна необхідність застосування бенчмаркінгу [Текст] / Н. В. Яшкіна //
Яшкіна, Н. В.
АгроСвіт : інформ.- аналіт. журн. - 2010. - N 8. - С. 46-49. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД А220149/2010/8)
Ключові слова: бізнес -- бизнес -- конкурентна боротьба -- конкурентная борьба -- стратегія підприємства -- стратегия предприятия -- аналіз -- анализ -- бенчмаркінг -- бенчмаркинг --
Анотація:
Розглядається найсучасніший метод стратегічного аналізу - бенчмаркінг: стратегічний, операційний, реверсивний, конкурентний, процесний, глобальний.
Рассматривается современный метод стратегического анализа - бенчмаркинг: стратегический, операционный, реверсивный, конкурентный, процессный, глобальный.
(Шифр в БД А220149/2010/8)
УДК | |
330 |
Ключові слова: бізнес -- бизнес -- конкурентна боротьба -- конкурентная борьба -- стратегія підприємства -- стратегия предприятия -- аналіз -- анализ -- бенчмаркінг -- бенчмаркинг --
Анотація:
Розглядається найсучасніший метод стратегічного аналізу - бенчмаркінг: стратегічний, операційний, реверсивний, конкурентний, процесний, глобальний.
Рассматривается современный метод стратегического анализа - бенчмаркинг: стратегический, операционный, реверсивный, конкурентный, процессный, глобальный.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|