
>
339.137.2:658.8:338.43
Hranovska, V. H.Geomarketing in the system of managing selling activities of agrarian enterprises / V. H. Hranovska //
Hranovska, V. H.
Економіка АПК : міжнар. наук.-вироб. журн. - 2017. - N1. - С. 37-44. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД Е737270/2017/1)
Ключові слова: аграрні підприємства -- агромаркетинг -- географічний маркетинг -- геомаркетинг -- інноваційний розвиток -- маркетинг територій -- просторові дані -- система управління -- аграрные предприятия -- географический маркетинг -- инновационное развитие -- маркетинг территорий -- пространственные данные -- система управления --
Анотація:
Визначено роль та місце геомаркетингу в системі управління аграрними підприємствами. Доведено, що при реалізації збутової політики аграрними підприємствами існує об'єктивна потреба в управлінні просторово розрізненими об'єктами, одержання інформації про конкурентне середовище, споживачів і ринки збуту й інфраструктуру територій.
Определены роль и место геомаркетинга в системе управления аграрными предприятиями. Доказано, что при реализации сбытовой политики аграрными предприятиями существует объективная потребность в управлении пространственно разрозненными объектами, получении информации о конкурентной среде, потребителях и рынках сбыта и инфраструктуре территорий.
(Шифр в БД Е737270/2017/1)
УДК | |
339.137.2:658.8:338.43 |
Ключові слова: аграрні підприємства -- агромаркетинг -- географічний маркетинг -- геомаркетинг -- інноваційний розвиток -- маркетинг територій -- просторові дані -- система управління -- аграрные предприятия -- географический маркетинг -- инновационное развитие -- маркетинг территорий -- пространственные данные -- система управления --
Анотація:
Визначено роль та місце геомаркетингу в системі управління аграрними підприємствами. Доведено, що при реалізації збутової політики аграрними підприємствами існує об'єктивна потреба в управлінні просторово розрізненими об'єктами, одержання інформації про конкурентне середовище, споживачів і ринки збуту й інфраструктуру територій.
Определены роль и место геомаркетинга в системе управления аграрными предприятиями. Доказано, что при реализации сбытовой политики аграрными предприятиями существует объективная потребность в управлении пространственно разрозненными объектами, получении информации о конкурентной среде, потребителях и рынках сбыта и инфраструктуре территорий.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|