Застосування кластерного аналізу при дослідженні попиту на ринку молочної сировини Харківської області / Є. М. Улько //
Економіка АПК : міжнар. наук.-вироб. журн. - . - N 7. - С. 46-53.
(Шифр в БД Е737270/2010/7)
Ключові слова: переробні підприємства -- класиерні центри -- закупівля -- конкуренція --
Анотація:
Висвітлено методичні підходи до формування кластерів переробних підприємств - споживачів молочної продукції, виділено специфічні відмінності споживчої поведінки, що дає змогу спростити та уніфікувати процес прийняття управлінських рішень.
Освещены методические походы к формированию кластеров перерабатывающих предприятий - потребителей молочной продукции, выделено специфические отличия потребительского поведения, что позволяет упростить и унифицировать процесс принятия управленческих решений.
The methodological approaches towards the formation of clusters of milk processing enterprises are highlighted. The specific features of consumer behaviour that allow to simplify and unify the process of acceptance of administrative decisions are defined.