.
Development of an Ultrasonic Sensing Technique to Measure Lubricant Viscosity in Engine Journal Bearing In-Situ [Электронный ресурс] / Michele Schirru. - Berlin : Springer International Publishing Switzerland, . - 181 p. - (Springer Theses). - URL: https://link.springer.com/book/10.1007/978-3-319-53408-4 (Springerlink). - ISBN 978-3-319-53407-7. - ISBN 978-3-319-53408-4. - DOI https://doi.org/10.1007/978-3-319-53408-4

Переклад назви: Розробка методики ультразвукового зондування для вимірювання в'язкості мастила в опорі двигуна, що знаходиться на місці
Зміст:
Introduction
Background on viscosity and lubrication
Background on ultrasound
Literature review
A novel ultrasonic model for non-newtonian fluids
Viscosity measurements at an aluminium-oil boundary
The matching layer method
Viscosity measurements in a journal bearing
Conclusions
Рубрики:
Engineering Acoustics
Coatings
Tribology
Corrosion
Automotive Engineering
Characterization and Analytical Technique

Ключові слова: подшипников скольжения -- датчик вискозиметра -- поле вязкости -- ультразвуковую вискозиметрию -- полимер -- эмпирическая корреляция -- вязкости ньютоновских масел -- калибровка термопары -- преобразователи -- жидкость максвелла -- модель гринвуда -- кристаллический резонатор -- резонирующая пластина -- пьезоэлектрический эффект -- підшипників ковзання -- датчик віскозиметра -- поле в'язкості -- ультразвукову віскозиметрію -- полімер -- емпірична кореляція -- в'язкості ньютонівських масел -- калібрування термопари -- перетворювачі -- рідина максвелла -- модель грінвуду -- кристалічний резонатор -- резонуюча пластина -- п'єзоелектричний ефект -- tribology, corrosion and coatings -- characterization and evaluation of materials -- surfaces and interfaces -- thin films -- engineering acoustics -- automotive engineering -- surfaces and interfaces, thin films --
Анотація:
This thesis presents a novel ultrasonic instrument for non-invasive and in-situ characterization of journal bearing lubricant viscosity. In particular, the application to journal bearings is described by non-invasively measuring the viscosity and localized power losses throughout operation. This ultrasonic viscometer is based on the reflection of polarized shear waves from a thin resonating coating layer to increase the measurement sensitivity, in comparison to conventional ultrasonic methods. This instrument allows for a full engine oil viscoelastic characterization in-situ. The book investigates the effects of temperature, pressure and shear rate, and describes in detail the ultrasonic setup and method. Further, it demonstrates that the same technique can be applied similarly to monitor the lubrication of other engine components. As such, it offers a unique instrument that can drive the research of oil formulations toimprove engine performance and fulfill the requirements of international fuel economy regulations.
У цій дисертації представлено новий ультразвуковий прилад для неінвазивного визначення характеристик в’язкості мастила опорних підшипників на місці. Зокрема, застосування до підшипників ковзання описується неінвазивним вимірюванням в’язкості та локалізованих втрат потужності під час роботи. Цей ультразвуковий віскозиметр заснований на відображенні поляризованих зсувних хвиль від тонкого резонансного шару покриття для підвищення чутливості вимірювання порівняно зі звичайними ультразвуковими методами. Цей прилад дозволяє отримати повну в’язкопружну характеристику моторного масла на місці. У книзі досліджується вплив температури, тиску та швидкості зсуву, а також детально описується ультразвукова установка та метод. Крім того, це демонструє, що ту саму техніку можна застосувати аналогічно для моніторингу змащення інших компонентів двигуна. Таким чином, він пропонує унікальний інструмент, який може стимулювати дослідження складів оливи для покращення продуктивності двигуна та виконання вимог міжнародних правил економії палива.