>
Sathit Parniangtong.Competitive Advantage of Customer Centricity [Electronic resource] / Sathit Parniangtong. - Berlin : Springer International Publishing Switzerland, 2017. - 341 p. - (Management for Professionals). - URL: https://link.springer.com/book/10.1007/978-981-10-4442-7 (Springerlink). - ISBN 978-981-10-4441-0. - ISBN 978-981-10-4442-7
Переклад назви: Конкурентна перевага орієнтованості на клієнта
Рубрики:
Customer Relationship Management
Business Strategy and Leadership
Market Research and Competitive Intelligence
Ключові слова: customer centricity -- customer needs -- customer profitability -- customer relationships -- customer value -- клієнтоорієнтованість -- потреб клієнта -- прибутковість клієнтів -- відносини з клієнтами -- цінність споживача --
Анотація:
This book presents strategies that put the customer at the center of an enterprise. It elaborates on the reasons for viewing customers as assets that a firm needs to acquire, develop and cultivate in order to generate profitable relationships, and champions customer profitability as the metric for measuring business performance. Further, it advocates the need to provide solutions to customers’ requirements with bundles of products and services. It broadens the definition of customer value beyond tangible benefits and price to include both tangible and intangible benefits and total ownership costs, while embracing a variety of unique customer needs. The book highlights the value of business planning, marketing and sales mechanisms and changing employee behavior to create lifelong, high-value profitable customer relationships that satisfy the customer’s needs. Competitive Advantage of Customer Centricity maps a new journey that entire organizations must undertake in order to achieve these lucrative goals.
У цій книзі представлено стратегії, які ставлять клієнта в центр діяльності підприємства. У ньому детально розглядаються причини розгляду клієнтів як активів, які фірма повинна придбати, розвивати та розвивати, щоб створювати прибуткові відносини, а також відстоює прибутковість клієнтів як показник для вимірювання ефективності бізнесу. Крім того, він виступає за необхідність надання рішень для вимог клієнтів за допомогою наборів продуктів і послуг. Він розширює визначення цінності для споживача за межі матеріальних вигод і ціни, включаючи як матеріальні, так і нематеріальні вигоди та загальні витрати на володіння, охоплюючи різноманітні унікальні потреби клієнтів. У книзі підкреслюється цінність бізнес-планування, маркетингу та механізмів продажів, а також зміна поведінки співробітників для створення довічних високоцінних прибуткових відносин із клієнтами, які задовольняють їхні потреби. Конкурентна перевага клієнтоорієнтованості відображає нову подорож, яку мають пройти цілі організації, щоб досягти цих прибуткових цілей.
This book presents strategies that put the customer at the center of an enterprise. It elaborates on the reasons for viewing customers as assets that a firm needs to acquire, develop and cultivate in order to generate profitable relationships, and champions customer profitability as the metric for measuring business performance. Further, it advocates the need to provide solutions to customers’ requirements with bundles of products and services. It broadens the definition of customer value beyond tangible benefits and price to include both tangible and intangible benefits and total ownership costs, while embracing a variety of unique customer needs.
The book highlights the value of business planning, marketing and sales mechanisms and changing employee behavior to create lifelong, high-value profitable customer relationships that satisfy the customer’s needs.
Competitive Advantage of Customer Centricity
maps a new journey that entire organizations must undertake in order to achieve these lucrative goals.
Sathit Parniangtong.
Переклад назви: Конкурентна перевага орієнтованості на клієнта
Рубрики:
Customer Relationship Management
Business Strategy and Leadership
Market Research and Competitive Intelligence
Ключові слова: customer centricity -- customer needs -- customer profitability -- customer relationships -- customer value -- клієнтоорієнтованість -- потреб клієнта -- прибутковість клієнтів -- відносини з клієнтами -- цінність споживача --
Анотація:
This book presents strategies that put the customer at the center of an enterprise. It elaborates on the reasons for viewing customers as assets that a firm needs to acquire, develop and cultivate in order to generate profitable relationships, and champions customer profitability as the metric for measuring business performance. Further, it advocates the need to provide solutions to customers’ requirements with bundles of products and services. It broadens the definition of customer value beyond tangible benefits and price to include both tangible and intangible benefits and total ownership costs, while embracing a variety of unique customer needs. The book highlights the value of business planning, marketing and sales mechanisms and changing employee behavior to create lifelong, high-value profitable customer relationships that satisfy the customer’s needs. Competitive Advantage of Customer Centricity maps a new journey that entire organizations must undertake in order to achieve these lucrative goals.
У цій книзі представлено стратегії, які ставлять клієнта в центр діяльності підприємства. У ньому детально розглядаються причини розгляду клієнтів як активів, які фірма повинна придбати, розвивати та розвивати, щоб створювати прибуткові відносини, а також відстоює прибутковість клієнтів як показник для вимірювання ефективності бізнесу. Крім того, він виступає за необхідність надання рішень для вимог клієнтів за допомогою наборів продуктів і послуг. Він розширює визначення цінності для споживача за межі матеріальних вигод і ціни, включаючи як матеріальні, так і нематеріальні вигоди та загальні витрати на володіння, охоплюючи різноманітні унікальні потреби клієнтів. У книзі підкреслюється цінність бізнес-планування, маркетингу та механізмів продажів, а також зміна поведінки співробітників для створення довічних високоцінних прибуткових відносин із клієнтами, які задовольняють їхні потреби. Конкурентна перевага клієнтоорієнтованості відображає нову подорож, яку мають пройти цілі організації, щоб досягти цих прибуткових цілей.
This book presents strategies that put the customer at the center of an enterprise. It elaborates on the reasons for viewing customers as assets that a firm needs to acquire, develop and cultivate in order to generate profitable relationships, and champions customer profitability as the metric for measuring business performance. Further, it advocates the need to provide solutions to customers’ requirements with bundles of products and services. It broadens the definition of customer value beyond tangible benefits and price to include both tangible and intangible benefits and total ownership costs, while embracing a variety of unique customer needs.
The book highlights the value of business planning, marketing and sales mechanisms and changing employee behavior to create lifelong, high-value profitable customer relationships that satisfy the customer’s needs.
Competitive Advantage of Customer Centricity
maps a new journey that entire organizations must undertake in order to achieve these lucrative goals.
Кількість примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
|---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | інвентарні номери |
|---|
| # | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
|---|
| # | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
|---|---|---|
| 1 | Springerlink | |
| 2 | /covers/springer/978-981-10-4442-7.jpg | 6 |