
>
Заїка, Світлана Олександрівна.Сутність маркетингової концепції управління товарною політикою підприємства [Текст] / С. О. Заїка, С. В. Кускова //
Заїка, Світлана Олександрівна.
Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 30 квіт. 2020 р. - Харків : ХНТУСГ, 2020. - С. 95-96.
Додаткові точки доступу:
Кускова, Світлана Вікторівна
Додаткові точки доступу:
Кускова, Світлана Вікторівна
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|