>
Бабко, Наталя Миколаївна.Брендинг як невід’ємна складова загальної стратегії розвитку підприємства [Текст] / Н. М. Бабко //
Бабко, Наталя Миколаївна.
Бренд-менеджмент: маркетингові технології : матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, Держ. торг.-екон. ун-т, 15 берез. 2022 р. - Київ : КНТЕУ, 2022.
Кількість примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
|---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | інвентарні номери |
|---|
| # | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
|---|
| # | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
|---|