
>
65.050.24я73
С 89
Сумець, Олександр Михайлович (25.06).Стратегiчний маркетинг [Текст] : навч. посібник. Ч. 1. Сутність стратегічного маркетингу та його сучасна концепція / О. М. Сумець, Є. М. Ігнатова ; М-во освіти і науки України. - Харків : КП "Міська друк.", 2011. - 192 с. - Бібліогр.: с. 189-191. - ISBN 978-966-1664-97-4 : 40.00 грн.
Зміст: >
Сутність і сфера стратегічного маркетингу. - С. 8-48
Аналіз маркетингового середовища. - С. 49-106
Маркетингова стратегічна сегментація. - С. 107-147
Формування і вибір цільових сегментів підприємства. - С. 148-181
Ключові слова: сегментування -- сегменти підприємства --
Анотація:
У першій частині навчального посібника викладено теоретико-методологічні питання формування стратегічного маркетингу на сучасному підприємстві. Наведено опис сутності та сфери застосування стратегічного маркетингу, розглянуто аналіз маркетингового середовища, в якому функціонує сучасне підприємство, а також маркетингову стратегічну сегментацію та особливості вибору цільових сегментів підприємства в умовах ринкової дійсності. Навчальний посібник призначений для студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за спеціальністю 7.050108 "Маркетинг".
Додаткові точки доступу:
Ігнатова, Євгенія Михайлівна
М-во освіти і науки України
С 89
Сумець, Олександр Михайлович (25.06).
Сутність і сфера стратегічного маркетингу. - С. 8-48
Аналіз маркетингового середовища. - С. 49-106
Маркетингова стратегічна сегментація. - С. 107-147
Формування і вибір цільових сегментів підприємства. - С. 148-181
Ключові слова: сегментування -- сегменти підприємства --
Анотація:
У першій частині навчального посібника викладено теоретико-методологічні питання формування стратегічного маркетингу на сучасному підприємстві. Наведено опис сутності та сфери застосування стратегічного маркетингу, розглянуто аналіз маркетингового середовища, в якому функціонує сучасне підприємство, а також маркетингову стратегічну сегментацію та особливості вибору цільових сегментів підприємства в умовах ринкової дійсності. Навчальний посібник призначений для студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за спеціальністю 7.050108 "Маркетинг".
Додаткові точки доступу:
Ігнатова, Євгенія Михайлівна
М-во освіти і науки України
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|---|---|---|
1 | ч.з.г.к. | 1 | 1 |
2 | г.к. | 6 | 6 |
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|---|---|
1 | ч.з.г.к. | 349401 |
2 | г.к. | 349402 349403 349404 349405 349406 349407 |
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|---|---|---|---|
1 | 27 | 27.02 |
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|