
>
Мандич, Олександра Валеріївна.Вплив маркетингової діяльності на ринкові позиції суб’єктів бізнесу [Текст] / О. В. Мандич //
Мандич, Олександра Валеріївна.
Молодь і сільськогосподарська техніка у ХХІ сторіччі : матеріали ХVI-й Міжнар. форуму молоді, м. Харків, 25-26 берез. 2020 р. - Харків : ХНТУСГ, 2020. - С. 200.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|