
>
631.172(06)
Сандомирський, Михайло Григорович.Покращення економічності двигунів, що працюють по циклах з продовженим стиском [Текст] / М. Г. Сандомирський //
Сандомирський, Михайло Григорович.
Вісник Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - Харків : ФОП Сегаль І. М., 2013. - Вип. 135: Механізація с.-г. вир-ва. - С. 100-103.. - Бібліогр.: с. 103.
(Шифр в БД 631.172(06)/В 53-935706)
Рубрики:
Україна
Украина
Анотація:
Запропонований спосіб покращення економічних показників двигунів внутрішнього згорання, що працюють на легких паливах, при роботі на режимах часткових навантажень шляхом використання циклів з продовдженим стиском, коли на цих режимах ступінь стиску, від якого залежить термічний ККД, суттєво зростає і не виникає необхідності у збагаченні складу паливно-повітряної суміші, причому згорання відбувається при істотно зменшених величинах коефіцієнта залишкових газів.
Предложен способ улучшения экономических показателей двигателей внутреннего сгорания, работающих на легких топливах, при работе на частичных нагрузках, путем использования циклов с продолженным сжатием, когда на этих режимах степень сжатия, от которой зависит термический КПД, существенно увеличивается и не возникает необходимости обогащения состава топливовоздушной смеси, причем сгорание происходит при существенно уменьшенных величинах коэффициента остаточных газов.
(Шифр в БД 631.172(06)/В 53-935706)
УДК | |
631.172(06) | |
621.436 |
Рубрики:
Україна
Украина
Анотація:
Запропонований спосіб покращення економічних показників двигунів внутрішнього згорання, що працюють на легких паливах, при роботі на режимах часткових навантажень шляхом використання циклів з продовдженим стиском, коли на цих режимах ступінь стиску, від якого залежить термічний ККД, суттєво зростає і не виникає необхідності у збагаченні складу паливно-повітряної суміші, причому згорання відбувається при істотно зменшених величинах коефіцієнта залишкових газів.
Предложен способ улучшения экономических показателей двигателей внутреннего сгорания, работающих на легких топливах, при работе на частичных нагрузках, путем использования циклов с продолженным сжатием, когда на этих режимах степень сжатия, от которой зависит термический КПД, существенно увеличивается и не возникает необходимости обогащения состава топливовоздушной смеси, причем сгорание происходит при существенно уменьшенных величинах коэффициента остаточных газов.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|