
>
Морозов, Володимир Іванович.Концепції маркетингу та соціальної відповідальності в період перехідної економіко-суспільної фармації України [Текст] / В. І. Морозов //
Морозов, Володимир Іванович.
Вісник Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - Харків : ХНТУСГ, 2019. - Вип. 200: Екон. науки. - С. 218-225..
(Шифр в БД 33(06)/В 53-271076111)
(Шифр в БД 33(06)/В 53-271076111)
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|