
>
Шебанова, Ольвія Олегівна.Формування заходів маркетингової стратегії з модифікації поведінки споживачів [Текст] / О. О. Шебанова //
Шебанова, Ольвія Олегівна.
Маркетингове забеспечення продуктового ринку : матеріали ХІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 16 квіт. 2019 р. - Полтава : ПДАА, 2019. - С. 156-158..
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|