
>
Татар, Лариса Василівна.Стратегія підвищення культури та якості обслуговування споживачів у готельному підприємстві [Текст] / Л. В. Татар, О. Ю. Приходько //
Татар, Лариса Василівна.
Світові досягнення і сучасні тенденції розвитку туризму та готельноресторанного господарства : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Запоріжжя, 10 листоп. 2023 р. - Запоріжжя : НУ «Запорізька політехніка», 2023. - С. 1143-1146.
Додаткові точки доступу:
Приходько, О. Ю.
Додаткові точки доступу:
Приходько, О. Ю.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|