
>
Черкасова, В. С.Принцип відповідального споживання в маркетингових стратегіях вітчизняних брендів [Текст] / В. С. Черкасова ; наук. керівник О. В. Жегус //
Черкасова, В. С.
Інноваційні стратегії та виклики сучасного маркетингу в умовах глобальних технологічних змін та цифровізації економічних процесів : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти, м. Львів, 10 берез. 2025 р. - Львів : ЛТЕУ, 2025. - С. 194-195.
Додаткові точки доступу:
Жегус, Олена Валентинівна\наук. керівник\
Додаткові точки доступу:
Жегус, Олена Валентинівна\наук. керівник\
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|