
>
Кульбака, А. Р.Маркетингові методи формування споживчих переваг [Текст] / А. Р. Кульбака, наук. керівник О. М. Прядко //
Кульбака, А. Р.
Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти і молодих учен., м. Харків, 8 квіт. 2021 р. у 2-х ч. - Харків : ХДУХТ, 2021. - Ч. 2. - С. 56.
Додаткові точки доступу:
Прядко, Ольга Миколаївна
Додаткові точки доступу:
Прядко, Ольга Миколаївна
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|