>
Прядко, Ольга Миколаївна.Контент-маркетинг як інструмент просування маркетингових технологій [Текст] / О. М. Прядко //
Прядко, Ольга Миколаївна.
Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 80-річчю з дня народж. ректора ун-ту (1988-1991 рр.), д-ра техн. наук, проф., чл.-кор. ВАСГНІЛ Бєляєва М. І., м. Харків, 19 листоп. 2018 р. - Харків : ХДУХТ, 2018. - Ч. 2. - С. 135-136.
Кількість примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
|---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | інвентарні номери |
|---|
| # | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
|---|
| # | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
|---|---|---|
| 1 | Репозитарій |