
>
Варавіна, Ю. В.Емпіричний маркетинг або маркетинг вражень як ефективний інструмент створення бренду [Текст] / Ю. В. Варавіна, наук. керівник В. В. Антощенкова //
Варавіна, Ю. В.
Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток : матеріали II Міжнар. наук.-практ. конф. до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 15 жовт. 2020 р. - Харків : ХНТУСГ, 2020. - С. 39-42.
Додаткові точки доступу:
Антощенкова, Віталіна Володимирівна
Додаткові точки доступу:
Антощенкова, Віталіна Володимирівна
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|---|---|
1 | Репозитарій |