>
Шигимага, С. Д.EVENT-МАРКЕТИНГ CO-MARKETING, ЯК ІНСТРУМЕНТИ [Текст] / С. Д. Шигимага, наук. керівник Ю. М. Кравченко //
Шигимага, С. Д.
Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток : матеріали III Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 19-23 квіт. 2021 р. - Харків : ХНТУСГ, 2021. - С. 241-244.
Додаткові точки доступу:
Кравченко, Юлія Миколаївна
Додаткові точки доступу:
Кравченко, Юлія Миколаївна
Кількість примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
|---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | інвентарні номери |
|---|
| # | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
|---|
| # | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
|---|