
>
Михайлова, Марія Володимірівна.Event-маркетинг як інструмент формування іміджу [Текст] / М. В. Михайлова, О. М. Яценко //
Михайлова, Марія Володимірівна.
Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : тези Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 14 трав. 2020 р., у 2 ч. - Харків : ХДУХТ, 2020. - Ч. 2. - С. 117-118.
Додаткові точки доступу:
Яценко, О. М.
Додаткові точки доступу:
Яценко, О. М.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|