
>
Котко, Яна Миколаївна.Роль ярмарків у формуванні та функціонуванні овочевого ринку [Текст] / Я. М. Котко ; наук. керівник Р. В. Левкіна //
Котко, Яна Миколаївна.
Вісник Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка : 85-річчю з дня заснування Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка присвячується. - Харків : ТОВ "Майдан", 2015. - Вип. 162: Екон. науки. - С. 188-195.. - Бібліогр.: с. 194.
(Шифр в БД 33(06)/В 53-165026823)
Рубрики:
Україна
Украина
Анотація:
В статті розглядається роль ярмарків для розвитку агропродовольчого ринку та овочевого ринку зокрема. Аналіз офіційних статистичних даних свідчать про незначну кількість проведених ярмарків в Україні та відсутність державного фінансування щодо їх організації. Відносно невелика кількість учасників – виробників аграрної та продовольчої продукції та відвідувачів ярмарків свідчить про низьку увагу до такого ефективного каналу збуту продукції. Проте фінансування даних заходів з боку підприємницьких структур дозволяє стверджувати про високий потенціал та дає шанси на їх розвиток на перспективу.
В статье рассматривается роль ярмарок для развития агропродовольственного рынка и овощного рынка в частности. Анализ официальных статистических данных свидетельствует о незначительном количестве проведенных ярмарок в Украине и об отсутствии государственного финансирования на их организацию. Относительно небольшое количество участников - производителей аграрной и продовольственной продукции и посетителей ярмарок свидетельствует о низком внимании к такому эффективному каналу сбыта продукции. Однако финансирование данных мероприятий со стороны предпринимательских структур позволяет утверждать о высоком потенциале и дает шансы на их развитие на перспективу.
Додаткові точки доступу:
Левкіна, Руслана Володимирівна\наук. керівник\
(Шифр в БД 33(06)/В 53-165026823)
Рубрики:
Україна
Украина
Анотація:
В статті розглядається роль ярмарків для розвитку агропродовольчого ринку та овочевого ринку зокрема. Аналіз офіційних статистичних даних свідчать про незначну кількість проведених ярмарків в Україні та відсутність державного фінансування щодо їх організації. Відносно невелика кількість учасників – виробників аграрної та продовольчої продукції та відвідувачів ярмарків свідчить про низьку увагу до такого ефективного каналу збуту продукції. Проте фінансування даних заходів з боку підприємницьких структур дозволяє стверджувати про високий потенціал та дає шанси на їх розвиток на перспективу.
В статье рассматривается роль ярмарок для развития агропродовольственного рынка и овощного рынка в частности. Анализ официальных статистических данных свидетельствует о незначительном количестве проведенных ярмарок в Украине и об отсутствии государственного финансирования на их организацию. Относительно небольшое количество участников - производителей аграрной и продовольственной продукции и посетителей ярмарок свидетельствует о низком внимании к такому эффективному каналу сбыта продукции. Однако финансирование данных мероприятий со стороны предпринимательских структур позволяет утверждать о высоком потенциале и дает шансы на их развитие на перспективу.
Додаткові точки доступу:
Левкіна, Руслана Володимирівна\наук. керівник\
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|