
>
Моісєєва, Наталія Іванівна.Ґендерна просвіта в Харківському національному технічному університеті сільського господарства імені Петра Василенка [Текст] / Н. І. Моісєєва, Г. Ю. Омельченко //
Моісєєва, Наталія Іванівна.
Наука і методика : збірник наук.-метод. пр. - Київ : Агроосвіта, 2014. - С. 54-60.. - Бібліогр.: с. 59.
(Шифр в БД 72/Н 34-362646)
Рубрики:
Україна
Украина
Ключові слова: гендерна рівність -- гендерное равенство -- гендерно -- відповідальна -- ответственная -- гендерно-чутлива -- гендерно-чувствительное -- поведінка -- поведение -- гендерна компентентність -- гендерная компетентность --
Анотація:
У статті розкриваються питання впровадження принципів гендерної рівності в освіті, висвітлюються підходи до визначення гендерно-чутливої поведінки та особливостей її прояву у сучасному ВНЗ, пошук ефективних підходів до формування гендерно відповідальної поведінки студентів та викладачів, розглядаються напрями роботи ВНЗ з формування гендерно-чутливого середовища, поширення гендерних знань та формування нових стандартів і традицій поведінки.
В статье раскрываются вопросы внедрения принципов гендерного равенства в образовании, освещаются подходы к определению гендерно-чувствительного поведения и особенностей его проявления в современном ВУЗ, поиск эффективных подходов к формированию гендерно ответственного поведения студентов и преподавателей высших учебных заведений, рассматриваются направления работы ЦГО ВУЗа по формированию гендерно-чувствительной среды, распространение гендерных знаний и формирование новых стандартов и традийий поведения.
Додаткові точки доступу:
Омельченко, Галина Юріївна
(Шифр в БД 72/Н 34-362646)
Рубрики:
Україна
Украина
Ключові слова: гендерна рівність -- гендерное равенство -- гендерно -- відповідальна -- ответственная -- гендерно-чутлива -- гендерно-чувствительное -- поведінка -- поведение -- гендерна компентентність -- гендерная компетентность --
Анотація:
У статті розкриваються питання впровадження принципів гендерної рівності в освіті, висвітлюються підходи до визначення гендерно-чутливої поведінки та особливостей її прояву у сучасному ВНЗ, пошук ефективних підходів до формування гендерно відповідальної поведінки студентів та викладачів, розглядаються напрями роботи ВНЗ з формування гендерно-чутливого середовища, поширення гендерних знань та формування нових стандартів і традицій поведінки.
В статье раскрываются вопросы внедрения принципов гендерного равенства в образовании, освещаются подходы к определению гендерно-чувствительного поведения и особенностей его проявления в современном ВУЗ, поиск эффективных подходов к формированию гендерно ответственного поведения студентов и преподавателей высших учебных заведений, рассматриваются направления работы ЦГО ВУЗа по формированию гендерно-чувствительной среды, распространение гендерных знаний и формирование новых стандартов и традийий поведения.
Додаткові точки доступу:
Омельченко, Галина Юріївна
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|