
>
Романюк, Ірина Анатоліївна.Характеристики основних компонентів діджитал-маркетингової стратегії компанії [Текст] / І. А. Романюк //
Романюк, Ірина Анатоліївна.
Управління розвитком соціально-економічних систем : матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, Держ. біотехнол. ун-т, 15-16 черв. 2022 р. - Харків : ДБТУ, 2022. - С. 379-381.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|